.

אנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית מספר 4#

 החשמל/ התחבורה/ היצור/ והדיגיטל

ביזור "המודל הקמעונאי" הוא תהליך בלתי נמנע המתרחש כבר עכשיו בתעשיות שונות

אנו רואים זאת במודלים כגון Airbnb ו Uber שגדלו והתעצמו למימדי ענק תוך שנים ספורות משום ש... (א) נכנסו לתעשייה ריכוזית ומיושנת (ב) יצרו תשתיות תומכות כלכלה שיתופית (ג) נתנו מענה גלובלי והיקפי לצורך קיים והכרחי ומשום שכך הצלחתם סחפה מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בנוסף, קימות גם טכנולוגיות חדשות כגון "הבלוקצ'ין" שמאפשרות תשתיות דיגיטליות לפעולות סחר מבוזרות. 

יש לזכור ש "שיתופית" אינה "חברתית" כצורך המניע, אלא "שיתופית" כקונספט כלכלי שמונע מהצורך לקידום אישי כלכלי לכל אחד מהגורמים הפועלים באקוסיסטם, כח זה חזק במיוחד כשזה מחובר לחזון המטיב סביבתית, תורם למסחר בשקיפות מלאה, מוזיל עלויות ומקדם בריאות תזונתית.

מה אומרים על העתיד "המודל הקמעונאי"

קראו מה מומחים מצהירים...

דוגלאס סטפאן 
" המודל הקמעונאי עתיד להיכחד..."

בדרך לפשיטת רגל: מניית סירס מתרסקת ב-30%

אחרי 125 שנים של פעילות, רשת הקמעונאות האמריקאית נערכת לבקשה רשמית לפשיטת רגל ● רק לפני כעשור המניה נסחרה מעל ל-100 דולר ● החברה מחקה 84% מערכה רק בשנה האחרונה   (10/10/2018, 16:40)    קישור לכתבה בגלובס

רמי לוי
" 20% מהמכירות יהיו באונליין, גם אם

(אנחנו הקמעונאים) נרצה לא נוכל להגיע לשם"

 וגם, הפרדוקס השיווקי שגורם לקנבליזציה

Forbes Magazine: "The Right Approach"

Instead of focusing on only one topic, micro-fulfillment for example, grocery executives should take a holistic view to identify every possible opportunity for improving the customer experience, improving performance, reducing costs, increasing velocity and increasing sales. Introducing micro-fulfillment only solves one problem: reducing the cost and complexity of online grocery fulfillment. The issues facing grocery retailers go way beyond online grocery. Link

המסקנה נחרצת: שוק קמעונאות המזון, ברחבי העולם, פגיע להפרעה מטלטלת באמצעות מודלים מהפכנים כמו  Airbnb ו Uber.

*הסטארט-אפ נמצא בשלבי הקמה ובתהליך בניית התשתיות 

© כל ההזכויות שמורות 2019, אין להעתיק את הכתוב ללא אישור מפורש בכתב.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.